woensdag 4 juli 2012

In de tuin is het goed toeven

We hebben een heerlijke plek bij huis om te zitten, maar ook in de rest van de tuin verschillende zitjes. Zo verkassen we met de zon mee.....















-







Posted using BlogPress from my iPad

1 opmerking: