Met mijn hond Spot van ruim anderhalf ben ik aan het schapendrijven. Een pittige training zowel voor hem als voor mij. We vorderen gestaag en het gaat steeds beter. We mogen zelfs al af en toe met de grote kudde mee....
- Posted using BlogPress from my iPhone
Geen opmerkingen:
Een reactie posten