donderdag 12 juli 2012

Ons huis

Toen we hier kwamen wonen wisten we al dat een deel van de rieten kap van de boerderij vervangen moest worden.
Groot is ons huis niet, maar zo'n lap riet kost toch aardig wat. Een allervriendelijkste rietdekker heeft deze klus zowel bij ons als bij onze buren geklaard.
En we zijn zeer blij en tevreden met het resultaat.
De foto's laten een prachtige goudgele kap zien, maar nu, een jaar later is het riet alweer bijgekleurd naar grijs.





















Dan is het klaar, en opruimen maar!
Wat later dat jaar hebben we ook onze bijkeuken en hal onder handen genomen. Zo zag het er uit






en zo is het geworden























Geen opmerkingen:

Een reactie posten