zondag 1 juli 2012

heerlijk avondje buiten

Gisteravond in de tuin kwam mij ineens de geur van rozen en van de kamperfoelie in de neus. Heerlijk!!
We hebben het kampvuur aangestoken en hebben de zon onder zien gaan.... wat een rijkdom.




1 opmerking: