Rozengeur en kamperfoelie
Over het buiten wonen op het Drentse platteland
zondag 1 juli 2012
heerlijk avondje buiten
Gisteravond in de tuin kwam mij ineens de geur van rozen en van de kamperfoelie in de neus. Heerlijk!!
We hebben het kampvuur aangestoken en hebben de zon onder zien gaan.... wat een rijkdom.
1 opmerking:
wietske
19 juli 2012 om 14:30
Heerlijk genietn lijkt me dat ! knuf wiets
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Heerlijk genietn lijkt me dat ! knuf wiets
BeantwoordenVerwijderen