Het is vandaag heerlijk weer, tijd om de tuin in te gaan. Het nodige snoeiwerk gedaan en gras gemaaid. Het groeit en bloeit er op los. Ik kwam een bijzondere plant tegen waarvan ik de naam nog even opzoeken moet. Het is een schermbloem in de knop.

Achter het huis ligt ons hout voor de winter te drogen.

Op warme dagen zijn de bijen zeer actief. Het bijenvolkje vliegt in en uit de holle Els.

Gelukkig is er hier in de tuin wel wat te halen voor ze.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten