Rozengeur en kamperfoelie
Over het buiten wonen op het Drentse platteland
zondag 8 juli 2012
Bloementuin
Onze tuin krijgt steeds meer kleur. Van alles wat in het voorjaar geplant en ingezaaid is, zien we nu de kleuren verschijnen. Het begint echt ergens op te lijken.....
-
Posted using BlogPress from my iPhone
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten