zondag 1 juli 2012

De pluktuin


Best lastig nog om uit te vinden hoe dit weblog werkt.
Ik moet er nog een beetje aan wennen.
In onze moestuin puilen de aalbessen uit hun struiken en zijn er elke dag verse aardbeien en frambozen. Dat gecombineerd met verse krieleitjes van onze kipjes, die heerlijk smaken. Het leven is verukkeluk! Morgenochtend fiets ik van mijn werk naar huis en plof ik op onze nieuwe tuinbank, om eens lekker van het mooie weer te genieten.


















































Oh, trouwens de mezen en de merel zijn aan een tweede leg begonnen.. Heerlijk dat heen en weer gevlieg over het terras. En het gekwetter in het vogelhuisje geeft weer dat de jongen ook echt honger hebben














Wat zijn ze lief en klein he?



1 opmerking: