Rozengeur en kamperfoelie

Over het buiten wonen op het Drentse platteland

zaterdag 25 mei 2013

In memoriam

Dag lieve Droes........























Location:Thuis

Gepost door Boukje op 10:41
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Facebook-badge

Boukje Verhoef-Dirkmaat

Maak je eigen badge

Blogarchief

  • ►  2014 (2)
    • ►  april (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2013 (11)
    • ►  september (1)
    • ►  juni (1)
    • ▼  mei (2)
      • In memoriam
      • Moestuin
    • ►  april (1)
    • ►  maart (4)
    • ►  februari (2)
  • ►  2012 (21)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (4)
    • ►  september (1)
    • ►  augustus (2)
    • ►  juli (13)

Over mij

Boukje
Sinds 2010 wonen wij in een klein dorpje in Drenthe aan de uitlopers van de hondsrug en in het beekdal van het Aelderstroompje. Wij genieten enorm van de rust en de ruimte. We hebben 7 krielkippen en 3 honden en binnenkort komen daar ook nog schapen bij. En in een oude els op ons erf woont een waar bijenvolkje. We hebben een heerlijke tuin, waar we veel in vertoeven. Blij met alles wat groeit en bloeit, hoe weinig heeft een mens eigenlijk nodig?
Mijn volledige profiel tonen
Thema Supercool. Mogelijk gemaakt door Blogger.