Rozengeur en kamperfoelie
Over het buiten wonen op het Drentse platteland
dinsdag 4 juni 2013
Brammetje
Ons paplam brammetje groeit goed. Ons neefje Tian vond het interessant hoe zo'n lammetje zijn fles leegdrinkt. Linda geeft hier brammetje de fles ;
Iedereen wil brammetje wel even de fles geven. Gelukkig hoeven we het niet allemaal zelf te doen.
Daantje
Esther
Geertje
En Naomi....
En ikzelf natuurlijk!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten