Daarna moest er flink geharkt worden en zijn we paadjes gaan aanleggen.
Ondertussen heeft Rob de aardappelen gepoot in nette rijen met opgeworpen aarde.
Als de paadjes af zijn, gaat de sla de grond in.....
En de aardbeien, en de bonen.
En de peulen....
En nu maar afwachten wat er gaat groeien en bloeien.........
Location:Thuis
Geen opmerkingen:
Een reactie posten