Rozengeur en kamperfoelie
Over het buiten wonen op het Drentse platteland
woensdag 13 februari 2013
Wintersfeer
Afgelopen winter niet veel geschreven, maar hier toch enkele sfeerimpressies.....
Location:
Thuis
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten