We hebben sinds een paar weken schapen! 4 Drenthse heiseschapen. Nu kan ik met Spot thuis trainen. Althans in de tuin bij onze buren die zo vriendelijk en aardig zijn om ons hun tuin te laten gebruiken, in ruil voor begrazing. Maar op zo'n lap zetten vier schaapjes weinig zoden aan de dijk, dus afgelopen weekend zijn er nog twee schaapjes bijgekomen....
De dames zijn gelijk maar even ontwormd en ze hebben een extra likblok mineralen in de wei. Zo zijn ze in optimale conditie want over een week komt de ram 6-7 weken logeren. Ben benieuwd......
Wat een super leuk gezicht! Ik ben stiekem een beetje jaloers. Merk je aan Spot dat je regelmatiger traint? Hoe gaat het met de fluitsignalen?
BeantwoordenVerwijderen