Ik ben inmiddels bezig met het schilderen van de buitenboel. Langzaamaan frist hier alles op.
Tevens zijn we druk bezig om palen te slaan voor de schapen die over een maandje hier grazen. Palen en het bijbehorend schapengaas. Rob is er maar druk mee.....
De schaapjes hebben straks lekker vers gras, Rob heeft de laatste keer gemaaid.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten